Subject: Laserite kasutamine Kaberneemes 07.-10.08.2025
From: "Kea Toi" <[email-masked]>
To: "'Kullar Laiapea'" <[email-masked]>
Cc: "Tanel Kulbas" <[email-masked]>, "'supervisor'" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 22:41:12 +0300

Teie 04.08.2025

Meie 06.08.2025 nr 13.7-3/25/12964-2

Tere

Lähtudes Lightstream OÜ 04.08.2025 esitatud taotlusest ning tuginedes
LennS § 31 lg-le 51 kooskõlastab Transpordiamet valgusseadmete kasutamise
allpool toodud tingimustel.

Kooskõlastus kehtib järgmistel aegadel:

*	07.08.2025 kell 21:00 kuni 08.08.2025 kell 02:00 (kohalik aeg);
*	08.08.2025 kell 21:00 kuni 09.08.2025 kell 02:00 (kohalik aeg) ja
*	09.08.2025 kell 20:00 kuni 10.08.2025 kell 01:00 (kohalik aeg).

Seadmete asukoht: Karikalda tee 12, Kaberneeme (593128N 0251613E)

Valgusseadmete käitaja: Lightstream OÜ

*	Käitaja esindaja: Kullar Laiapea
*	Käitaja esindaja kontaktandmed: tel. 501 5487,
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kasutatavad seadmed:

*	OPTLaser PD 15000 – max võimsus 15 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1,1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 25
kraadi;
*	OPTLaser WP 30000 – max võimsus 30 W. Kiire läbimõõt laserist
väljumisel 4,5 mm, divergens 1 mrad, kasutamine tõusunurgaga max 20
kraadi;

Valgusseadmete kasutamise suund ilmakaarte suhtes peab vastama taotluses
esitatule.

Valgusseadmete kasutamise kohta antakse Transpordiameti poolt välja NOTAM
teated, milles teavitatakse õhuruumi kasutajaid laserite kasutamisest.

Lugupidamisega

Kea Toi

ATS inspektor

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakond

Transpordiamet

+372 58529036

 <http://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee